Bokmässan

Kom till Göteborg igår eftermiddag med hela familjen till goda vänner. I dag spenderade jag, min mamma och mamman i familjen där vi bor, vår dag på bokmässan.

Det var mitt första år. Hade gjort ett program som jag skulle följa. Måste dock säga att det gick sådär 😛

Vilken dag, fått massor med inspiration och matnyttiga råd.
Och BÖCKER, min rygg var rätt trött när vi kom hem och tog av ryggsäck och andra kassar.

Får blogga med detaljerat om det här i morgon. Nu ska jag fortsätta studera ett tag innan jag somnar.

🙂

Kommentera

