Helg

Det blev en kort helg. Jobb sent i fredags och jobb hela lördagen. Det var tjejkväll där jag lackade naglar på tjejerna som var där.Var otroligt trött igår, sov ut till 9.30 och åkte och hälsa på min mormor och morfar en sväng. Gjorde mormors naglar fina inför en resa.

Efter det blev det bara avkoppling. Min vän Elin, jag och min älskling åkte till stallet. Tog hand om hästen och grillade korv. Så mysigt en höstdag. Drack varm choklad med grädde, mumsigt 🙂 Kvällen avslutades med supergod middag!!! Nöjd & glad. Gick och la mig redan 22 igår och vaknade pigg och utvilad.

Såg att Elin hade lagt upp lite bilder från gårdagen.

Här kommer min helg i lite bilder:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha en bra vecka och njut av livet 🙂

2 comments on “Helg

  1. Häftiga och snygga naglar!

    Apropå boken Istället för dig,
    det är nog som jag sa,
    man tycker så olika om böcker,
    och det är ju det som gör det lite spännande!
    Även bland mina vänner har vi en del skilda åsikter,
    om både den boken och om andra…
    Tänk om vi alla skulle tycka lika om allt 😉
    Så tråkigt det skulle vara!

Kommentera

