Fredag

Vart tog veckan vägen?
När det är mycket jobb och aktiviteter så flyger dagarna bara förbi.
Fredag igen!
Fast i helgen är jag leeedig 🙂 Första helgen på ja, jag vet inte hur länge. Jag ska njuta av hösten som är där ute, helt missat den. Jag ska gå en lång, riktigt lååång promenad med min häst och hund. Ska bara njuta. Finns även mindre roliga saker också som ska göras. Plugga lite, men jag är i god tid så det är ingen stress. Ska börja fixa lite smått för nästa helg när släkten kommer på Afternoon tea hos mig (min födelsedag)… Ja, det finns alltid något att göra. Fast den här helgen ska jag göra så lite som möjligt!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kommentera

