TACK!

Jag är så otroligt glad över alla fina människor jag har i mitt liv! Tack för alla gratulationer och alla fina presenter jag fått. Vet inte hur jag ska kunna tacka alla. Fick sååå mycket fina saker. 5 Thomas Sabo berlocker, helt galet 🙂 Och massa massa annat. Har lite bilder från söndagens afternoon tea som jag tänkte visa er. Fick även pengar som jag ska lägga på vinterkängor och en väska ( eller väskan var jag och shoppade i dag ) En rosa fjällräven, den är såå fin. Har en tendens att ALLTID packa mina väskor för tungt = ryggont.

 

 

 

 

 

Jag hade muffins och andra bakverk i hela lägenheten…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag får hjälp av min guddotter att öppna paketen 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En ny kaffemaskin, jippi!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Till maskinen behövs kaffe och fina glas…

 

 

 

 

 

 

 

 

Underbara tofflor, de är rosa 😛

Nä, ska inte tråka ut er med alla mina fina presenter. Kan säga att det var så mycket saker så att jag blev chockad. Massa massa massa fint. Måste bara visa en sak till, då detta ändå är en blogg om böcker och skrivande. Fick två ”lådor” som ser ut som böcker för att lägga saker eller smycken i.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nu ska jag ta och stänga ner datorn och gå och läsa… En lång dag väntar i morgon framför datorn eller med en fil i handen!

Kram på er alla.

2 comments on “TACK!

Kommentera

