Nöjd

Tog mig upp ur sängen rätt tidigt i morse. Gjorde klart lite uppgifter som skulle in idag och städade hemma.

En kompis fyllde år igår, så idag ska vi samlas över 20 tjejer och fira henne. Ska bli riktigt roligt.

Innan det ska jag äta middag med min äldsta vän, Mikaela. Ska bli så mysigt. Och fina ska vi göra oss. Vet inte när jag gjorde något liknande sist.

Jag har prioriterat lite konstigt när jag har haft mycket i skolan & jobb. Fast det blir kanske lätt så. Jag har inte unnat mig att ha roligt. Utan bara kämpat med allt annat utan energi- vilket knappt går. Nu har jag en Coach som hjälper mig med detta. Att verkligen ta reda på vilka saker
Man vill prioritera i livet och varför. Det är en fantastisk resa som jag upplever inom mig nu 🙂
Önskar att alla fick chansen att jobba med en Coach. För det är underbart att få lära sig så mycket nytt om sig själv.

Nu ska jag dricka en god kopp kaffe innan jag ska iväg. Har bokat in skrivtid i helgen, längtar!!!

20111104-120413.jpg

Kommentera

