Tävling

Passa på att vinna lite produkter till dina naglar.

Nu tänkte jag ha en liten tävling, priset kommer från FinFinaNaglar.

Det består av 3 stycken nagellack från Scratch Nails samt Whitening paste med tillhörande borste( för att få vitare naglar).

För att få chansen att vinna dessa produkter, kommentera gärna inlägget och skicka ett mail till: finfinanaglar@hotmail.com om varför just du ska vinna dessa.

Tävlingen avgörs söndagen den 27/11 och vinnaren publiceras i bloggen!

Lycka till 🙂



2 comments on “Tävling

  1. Tävling – vilken bra idé, då tänker jag göra ett försök!
    Ska ta paus från mina supersnygga gelenaglar och då behöver man ju fixa till det som finns kvar där under,och hur bra hade.det inte varit med ett sånt där kit! Var ju ett tag sen man använde vanligt nagellack så det.som står i kylskåpet behöver väl bytas ut och dessa produkter får gärna ta deras plats 🙂

    Kram!

  2. Hej! Jag har nyss börjat läsa din blogg och tycker den är grymt bra! Jag skulle mer än gärna vilja vinna den här tävlingen. Jag vinner nu för tiden aldrig tävlingar och skulle bli överlycklig i fall jag van den här tävlingen. Jag skulle jätte gärna behöva dom här sakerna också. Jag mailar dig också!!

    //Anna <33 ^_^

Kommentera

