: )

Har en otroligt gullig kund, som efter några år gått och gjort sina naglar hos mig även blivit en vän. Jag var och gjorde hennes naglar idag och fick en tidig julklapp av henne. Blev så glad 🙂

Om boken:

”En daglig dos av glädje, hopp, styrka, mod eller insikt!

En härlig bok är tänkt att ge en daglig dos av glädje, hopp, styrka, mod eller insikt. Mia Törnblom har samlat 366 tankar och budskap som varit viktiga för henne. Sådant som kan tyckas självklart men som vi ofta glömmer bort. Och inte minst att det är jag som väljer vilket liv jag vill leva. Det handlar om kärlek, tro, vänskap, personlig utveckling, självkänsla, motivation, tacksamhet och förlåtelse.

I boken finns det även utrymme för egna tankar och reflektioner.”

Varje sida innehåller tankar eller ett budkap. Idag såg sidan ut såhär:

Tack så jättemycket, hoppas att min kund läser detta 🙂

Kommentera

