Happy

Har precis lackat lite naglar och fikat med en av mina kunder. Fick ju en underbar bok av en kund igår, blev så otroligt glad.

Även jag har alltid varit sån som gett blommor eller presenter till exempelvis min frisör & tandhygienist (vid sista besöket) för att visa hur mycket de betyder/betytt för mig :)… I dag när min kund kom hade även hon med sig ett paket. Presenter två dagar i rad, blev så glad… Hon hade verkligen tänkt på mig även hon. Jag älskar rosa, haha det vet nog nästan alla som är inne på min blogg.Vet inte hur jag ska kunna tacka mina underbara kunder. Blir verkligen rörd 🙂

Tack så mycket! Kärlek till alla mina vänner och kunder som alltid finns där och stöttar mig. Den ständiga frågan vid alla besök ”Hur går det med boken?” Det är så roligt att de vill veta hur det går för mig att förverkliga en av mina drömmar.

One comment on “Happy

Kommentera

