Suck

Blir så arg på mig själv ibland över att min hjärna hakar upp sig på någonting och ska analysera sönder den tanken eller vad det nu kan vara. Det är så irriterande för det blir bara jobbigt för mig själv. Skulle verkligen vilja ha en avstängningsknapp. Försöker lära mig att stänga av, men det går sådär… kanske har jag gjort något framsteg men det är en lång väg kvar.

Vill bara kunna släppa saker!!! Det vore underbart, fast det är väl inte bara negativt att tänka mycket och analysera sitt liv i och för sig. Det skulle vara bra om det gick att få en lagom dos.

 

One comment on “Suck

  1. Hej!
    Ja det är härligt, älskar att se hur glada folk blir när dom öppnar och ser vad dom får.
    Tack. Det tog tid att slå in dom också. Det har blivit min nya hobby att slå in paket, ju häftigare dom ser ut desto bättre är det.

    Ha en bra dag och tack för kommentaren.

    XOXO

Kommentera

