Plugg

Det är inte många dagar kvar nu. Om ca en vecka ska min c-uppsats skickas in och veckan därpå väntar opponeringen. Det kommer bli så underbart när det är klart. Uppsatsen har varit spännande att skriva, men det är mycket jobb och slit som många av er vet.

Var svårt att koppla av helt på julafton, men jag lät i alla fall datorn vara avstängd. Viktigt att försöka koppla bort ibland. Sitter redigerar uppsatsen idag inför granskning av min handledare.

Så fort allting är över tänker jag ta mig en tripp till landet och bosätta mig där över en helg och kickstarta romanskrivandet igen.

3 comments on “Plugg

Kommentera

