v. 4

Det har blivit mycket jobb i veckan men i helgen är jag heeelt ledig. Ska bara plugga lite och vara ute i friska luften… När jag är ute och går brukar det alltid komma flera ideér på scener till mig 🙂

Bakade mellanmålsmuffins igår med bacon och annat smarrigt i. Ska bli spännande att prova en lite senare idag, ska snart jobba lite och i kväll blir det taco med nära & kära!

 

 

One comment on “v. 4

  1. Hej, superfin blogg!
    Har ett supererbjudande på bloggen just nu!

    Allt du behöver göra är att klicka 3 ggr och få en länk i mig blogg och tips till en sida där du tjänar snabba cash!

    Såhär bär du dig åt.

    1. Gå in på min blogg, http://www.nattstad.se/elinjosefiine .

    2. Klicka på ”HÄR” i senaste inlägget ”ni som vill ha en länk!”

    3. Du kommer då in på min gamla blogg i en ny flik.
    Då klickar du på annonsen längst upp på sidan.
    Funkar det inte (du kommer inte vidare) skriver du bara om xbitchen.blogg.se och klickar igen!

    4. bao chicka wow-wow, nu har du förtjänat en länk!
    Komentera inlägget är länken fanns att du klickat och din blogg dyker upp i nästa inlägg som skrivs! Och glöm INTE (!!) din bloggadress i själva komentaren!

Kommentera

