Söndag

Så var det söndag igen. Tiden bara rinner iväg känns det som. Jag slutade studera på heltid för ca 2 veckor sedan och har istället börjat jobba. Dagtid jobbar jag i en butik och på kvällarna jobbar jag med FinfinaNaglar och studerar det sista innan jag kan ta exemen.

Den här helgen är jag ledig från allt jobb för att plugga. Har en tenta som ska in i slutet av nästa vecka. Så hela dagen/kvällen igår spenderades vid datorn. Under morgonen nu har jag skrivit ut en hel bunt med papper att läsa för andra gången. Har även några böcker att jobba med, fast det är rätt skönt. Är så härligt väder ute, solen lyser in genom fönstret och jag är glad 🙂 Så idag blir det en härlig dag som avslutas med en underbar middag med nära & kära!

Kommer att ha fullt upp några dagar nu men återkommer snart om hur det går med mitt skrivande.

Ha en härlig söndag och njut av dagen.

Kommentera

