Belöning

Snart är skolan förhoppningsvis helt klar. Jag håller tummarna hårt! Jag jobbar mycket nu och har kommit igång
Med skrivandet. Har satt upp lite mål för att ha något att jobba mot.

När jag når mål i livet brukar jag försöka unna mig något, nu leder många mål till en ny berlock. Berlockerna symboliserar mig, fick några när jag fyllde år sist. I höstas när jag jobbade med min uppsats och försökte skriva några scener då och då unnade jag mig en ”dator” 🙂
Förutom berlockerna kan en belöning vara att få göra något roligt.

Nu när jag tar min examen ska jag köpa mig en ring. Har spånat på hur den ska se ut väldigt länge och pratat lite med en guldsmed!

Vad gör ni när ni når ett mål?

20120222-110535.jpg

Kommentera

