Trögt

Skrivandet har gått riktigt trögt det här året. Det har varit så mycket annat i min hjärna som tagit för stor plats, bland annat mitt bröllop.

Har suttit och pysslat med min inspirations – /drömbok för att få igång tankeverksamheten och komma igång igen.

image

image

Bröllopet tog verkligen upp all min lediga tid i ett par månader. Det har varit mycket att planera och fixa med. Men åh så roligt det har varit 🙂 vi valde att göra det mesta själva. Så det blev många besök till Ikea och panduro för att kunna pyssla ihop  och sy dekorationer till alla bord och stolar. Nu är det över och jag ska sätta fart mot mitt mål!!

image

image

image

image

Kommentera

