Tisdag!

Det var ett tag sen jag skrev. Det har varit så mycket sista tiden. Nu är sommaren här och det känns fantastiskt. Underbart att vakna tidigt och se solen skina.

Igår kväll stog jag och lagade lite mat till matlådor, har bestämt mig för att sluta äta kolhydrater. Jag har varit så trött de senaste månaderna och jag vill testa och se om jag får mer energi och orkar med som så många vänner har fått när de har slutat med kolhydrater.

Planering är A och O för mig nu om jag ska klara av att få i mig bra mat.Jag jobbar väldigt mycket, varje dag de flesta veckorna och har ofta svårt att hinna laga mat varje kväll. Därför är det viktigt att jag gör matlådor och alltid har bra mat redo.

Igår blev det lchf köttfärspaj – mums!
Är ledig ett par timmar nu mitt på dagen innan jag ska i väg till jobbet. De tänkte jag spendera i köket. Har gjort en inköpslista på lite saker som ska inhandlas. Sen ska det bakas och lagas mat.

Bild

Kommentera

